Witaj w sklepie Cukierniczyraj.pl - Akcesoria cukiernicze od A do Z

Regulamin Sklepu

 
 

 

Regulamin sklepu internetowego

 


Niniejszy regulamin dotyczy warunków korzystania ze sklepu internetowego serwisu cukierniczyraj.pl

Postanowienia ogólne

Studio MB Press Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dolnobrzeskiej 46k prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Społka zarejestowana jest w Krajowym Rejstrze Sądowym pod nr KRS 0000370434, NIP 8943012156. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.cukierniczyraj.pl.

Korzystanie ze sklepu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu.

Dokonywanie zakupów

Do dokonywania zakupów w sklepie upoważnieni są wyłącznie zalogowani użytkownicy.
W celu dokonania zakupu należy umieścić produkty wybrane z oferty sklepu w koszyku za pomocą przycisku (ikony) "dodaj do koszyka" znajdującego się przy opisie każdego produktu.
 
Przed złożeniem zamówienia należy zweryfikować ilość każdego z zamawianych produktów i podjęciu decyzji o kupnie produktów, należy wcisnąć przycisk "zamówienie" i postępować zgodnie z instrukcjami.
Potwierdzenie zamówienia jest jednoznaczne ze złożeniem zamówienia i zawarciem umowy kupna sprzedaży między użytkownikiem, a właścicielem sklepu. Umowa zawierana jest w języku polskim.
Podczas składania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych imienia i nazwiska, dokładnego adresu, adresu e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Po kupnie towaru w Sklepie, Klient otrzymuje e-mail z podsumowaniem zakupów, łączną kwotą do zapłaty oraz numerem rachunku bankowego, na który należy wpłacić należność, jesli nie została wybrana płatnosc on-line.

W przypadku Klientow podających adres poza granicami Polski, system nalicza vat 0 procent - vat eu. Jesli Klient nie bierze faktury, czyli zakupy są dokonywane przez osobę fizyczną - wowczas do zapłaty nalezy doliczyć podatek vat.

Płatności

Ceny podane przy opisach produktów na stronach sklepu wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT /dot. Klientow mających adres do wysyłki w Polsce/.

Do kwoty należnej za zamówione produkty doliczany jest koszt wysyłki, w wysokości podanej w formularzu zamówienia, zależnej od sposobu wysyłki wybranego przez użytkownika.

Płatności za zakupy dokonane w sklepie można dokonywać:

1)Przelewem (Przelewy24) i PAyPal


2)Przelewem na konto 35 1140 2017 0000 4002 1227 9057

3)lub za pobraniem, u doręczyciela.

Zamówienie, w którym formą płatności jest przelew, nie opłacone w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, zostanie anulowane.

Dostawa produktów


 Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez całą dobę. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu w którym zamówienie zostało złożone.
 
Zamówienia realizowane są w powyzszym terminie od momentu:
- odnotowania płatności przez sklep w przypadku płatności z góry,
- złożenia zamówienia w przypadku przesyłek płatnych przy odbiorze.
Przez czas realizacji rozumie się przygotowanie wybranych przez klienta produktów do wysyłki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za czas dostarczania paczek przez Pocztę Polską i firmę kurierską.
Możliwe są następujące sposoby dostarczenia zakupów do użytkownika:
  za pośrednictwem firmy kurierskiej
O sposobie dostawy zamówienia decyduje użytkownik.
Wysyłka dokonywana jest na adres PODANY PRZEZ KLIENTA w formularzu kupna towaru. Kwota wysyłki dot.Polski.W przypadku wysyłki za granicę promy o kontakt w celu ustalnia kosztow.  Jeśli z przyczyn Kupującego, towar wysłany zostanie pod zły adres (błąd w adresie, brak numeru domu itp.) lub zamowenie nie zostanie odebrane, Aa następnie zwrócone zostanie nadawcy, KUPUJĄCY oprócz kosztu pierwszej wysyłki, pokrywa także koszt zwrotu oraz wysłania kolejnej przesyłki.
Jeśli towar wysłany zostanie pod błędny adres z winy Sklepu, to Sklep pokrywa koszt zwrotu oraz ponownej wysyłki przesyłki do Kupującego.
Przy odbiorze przesyłki Kupujący jest zobowiązany sprawdzić czy towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Kupujący powinien sporządzić w obecności doręczyciela PROTOKÓŁ SZKODY (który jest niezbędny przy rozpatrywaniu zasadności zgłoszenia) w którym zawarty będzie dokładny opis uszkodzenia lub braków, a także datę i godz. doręczenia. Następnie Kupujący powinien skontaktować się niezwłocznie ze sklepem, w celu wyjaśnienia sytuacji.
W przypadku braku uszkodzeń na opakowaniach Kupujący ma obowiązek przyjąć przesyłkę i zapłacić jeśli jest dostarczana "ZA POBRANIEM" zapłaty przez kuriera i w tym momencie zmówiony produkt staje się jego własnością.
Jeśli kupiony towar ma wady fabryczne, zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli okaże się to niemożliwe - nastąpi zwrot pieniędzy. Podstawą reklamacji jest KONTAKT ze Sklepem i ZDJĘCIE uszkodzonego bądź źle działającego towaru (chyba, że ustalenia z obsługą sklepu będą inne).
Różnice wynikające z indywidualnego ustawienia komputera Kupującego (kolor, proporcje, kontrast) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.

Gazetki wysyłamy na nasz koszt pocztą ekonomiczną nieriejestrowaną w przypadku przedpłaty na konto. Darmowa wysyłka nie dotyczy przesyłek pobraniowych.

Ozdoby cukierowe wysyłamy na ryzyko kupującego, w związku z tym, ze nie jestesmy w stanie zagwarantować, ze dotrą do Panstwa nienaruszone.

PRODUKTY SPOZYWCZE, PRZECENIONE ZE WZGLEDU NA ZBLIZAJACY SIE TERMIN WAZNOSCI NI PODLAGAJA ZWORTOWI.!!!

 

 

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów Użytkownik ma prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od daty realizacji zamówienia. Zobowiązany jest wówczas odesłać towar do sklepu w nienaruszonym opakowaniu wraz z paragonem oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Sklep zwraca wówczas koszty zakupów.
Przesyłki za pobraniem wysłane bez wcześniejszego pisemnego uzgodnienia z właścicielem sklepu nie będą przyjmowane. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@cukierniczyraj.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

 

Sklep zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 10 dni kalendarzowych od jej złożenia. Po uznaniu reklamacji zwrot kosztu produktu nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia, w którym sklep otrzymał zwrócony produkt.
Zwracany towar nie może mieć jakichkolwiek uszkodzeń lub śladów użytkowania. Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu.Nie przyjmujemy reklamacji uszkodzen dekoracji cukrowych. wysyłamy je na odpowiedzialnosc Klienta. Staramy się dobrze zabezpieczac paczki, ale to lekkie, cukrowe wyroby i niestety nie jetesmy w stanie w 100 procentach zapewnic, ze nic się nie stanie z towarem.

 

Jesli Klient zrezygnuje z zamowienia przed jego wysłaniem,a płatnosć była dokonan za posrednictwem przelewy24.pl wowczas sklep od zapłaconej kwoty pobiera prowizję, ktorą automatycznie z konta sklepu pobiera operator przelewy24.pl, tj.2,8 procent plus 2 zł za przelew zwrotny.

Postanowienia końcowe

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz .883 dane osobowe Klienta przetwarzane są przez STUDIO MB PRESS Sp. z o.o.tylko i wyłącznie na potrzeby Sklepu. Dane te nie są udostępniane osobom lub podmiotom trzecim. Wszystkie dane Klientów są chronione, a wgląd do nich ma tylko właściciel Sklepu oraz upoważnieni do tego jego współpracownicy.
Wszelkie spory powstałe między Użytkownikami, a Studiombpress Sp. z o.o. rozstrzyga sąd właściwy miejscowo dla siedziby spółki.

 
 

 

 
Kontynuuj